Wednesday, April 27, 2005

The purrrfect way to spend a morning


Cat in hammock Posted by Hello

Getting up early isn't very difficult if you don't have to. Meaning: you don't need to be somewhere at a certain hour. When you can take a look outside to evaluate the weather, and then make the call: to stay in your hammock or not to stay in your hammock. Sun is motivating. Rain is not. Nothing is better than having time. Time to think, time to dream, time to meditate and listen to Sigur Rós. Eventually, there would be a big cup of warm tea, maybe a couple of rolls and the morning paper. And after that, it would be allright to get ready to start out on the day's new adventures.

2 comments:

Risa said...

What's new pussycat? Woah, Woah
What's new pussycat? Woah, Woah
Pussycat, Pussycat
I've got flowers
And lots of hours
To spend with you.

Anonymous said...

Akk, mitt hjerte briste eller ei, norsk barnelitteratur kan gjøre en lei.

Gratulerer med din nye blogg
Det må nesten feires med en jogg.

Jogging blir det ikke noe av,
Siden det gjør meg så lite gla

Derfor valget jeg heller et lite rim,
som står i stil til en brødskive med prim.

Dette så ikke så dumt ut:) Jeg prøver å motivere meg til å avslutte norsk barnelitteraturhistorie, og tror jeg nettopp fant botemidlet. Eple og kanel te, høres ut som en god plan. Tenkte å skrive på engelsk, men er ikke så god i engelsk skriftlig for tiden. Eller norsk for den saks skyld. Nei, vannkoker min gode venn, nå trenger jeg deg igjen. Gi meg din varme så kjær, så skal jeg ikke gi mer besvær. Der var teen koppen nær, og nå skal jeg ikke si mere her.

Ørjan